Brändikonsepti linjaa brändin ytimen ja antaa eväitä kommunikaatioon. Se helpottaa Laptin sidosryhmiä ja kumppaneita hahmottamaan mitä brändi edustaa ja tarjoaa.
Brändikonseptin ymmärtäminen mahdollistaa koherentin brändi-identiteetin ja toimii samalla tekijöille punaisena lankana sekä lähtökohtana kaikkeen tekemiseen.
Kuvaus tilanteesta ja asemasta, jonka brändi haluaa kohderyhmän mielissä saavuttaa.
Lapti on rakennusalan halutuin kumppani. Lapti tunnetaan näkemyksellisenä monialakonsernina, joka rakentaa huolella.
Monet seikat puoltavat tavoitteen saavuttamista:
Miten Lapti vastaa kohderyhmien tarpeeseen?
Lapti ymmärtää elämisen puitteet.
Lapti ymmärtää erilaisten käyttäjien tarpeet ja rakennamme huolella tasokkaat tilat, jotka mahdollistavat hyvän elämisen. Emme siis ole vain yleinen rakentaja, joka tekee mitä pyydetään. Sen sijaan haluamme olla, ja olemme, perillä kuinka arki rakentamissamme kiinteistöissä toimii. Teemme toimivia, huolella rakennettuja tiloja käyttäjien tarpeisiin. Jokaisen työntekijä työpanos palvelee tätä lupausta.
Miten brändin viestintä erottuu tyylillisesti muista? Miten viestit puetaan lausemuotoon niin, että ne ovat Laptin brändin oloisia?